Charles Explorer logo
🇨🇿

Základy školského managmentu

Předmět na Pedagogická fakulta |
OBSP18402

Anotace

Strategické řízení školy, metody personálního řízení, řízení týmů, nábor a výběr zaměstnanců, adaptační proces, hodnocení pracovního výkonu, odměňování, aktuální platná legislativa nástroje a metody získávání finančních prostředků pro školy místo školy na trhu nabídky a poptávky po službách veřejnost - cílové skupiny školské marketingu, partneři a spolupracovníci možnosti školského marketingu (co může škola svým cílovým skupinám nabídnout) podmínky školského marketingu (marketingový mix v prostředí školy) legislativní rámec školského fundraisingu pravidla fundraisingu ve školském prostředí identifikace vhodných fundraisingových zdrojů pro školské subjekty individuální dárci (identifikace vhodných cílových podskupin) podnikatelské subjekty (identifikace vhodných subjektů s ohledem na činnost školy) sociální partneři (identifikace, možnosti vzájemné podpory) metoda tvorby fundraisingové strategie školy, plánování školského fundraisingu

Public relations (PR) pro školský fundraising a prezentaci školy

PR produkty pro fundraising školy (typy produktů, obsah, design, distribuce) možnosti prezentace školy (projektů, záměrů, studentů, absolventů), vytipování příležitostí pro prezentaci, vč. médií komunikace s potenciálními a stávajícími podporovateli

Projektový management - nástroje a metody řízení projektů, zpracování logického rámce projektu, finanční řízení projektů