proces socializace;
sociální interakce: kooperace, kompetice;
sociální skupina;
sociální komunikace;
výchova a základní styly výchovy;
činnosti a jejich výchovné využití;
rodina a rodinná výchova;
proces učení;
individuální rozdíly v učení, poruchy učení;
řízení procesu učení;
autoevaluace v práci pedagoga;
diagnostika a hodnocení žáka;
psychohygiena v práci pedagogů.
kinds of human behavior;\r\nsocialization process;\r\nsocial interaction: cooperation, competition;\r\nsocial group;\r\nsocial communication;\r\nupbringing and basic styles of education;\r\nactivities and their educational use;\r\nfamily and family education;\r\nlearning process;\r\nindividual differences in learning, learning disabilities;\r\nmanaging the learning process;\r\nself-evaluation in teacher's work;\r\npupil diagnosis and assessment;\r\npsychohygiene in the work of teachers.
","inLanguage":"en"}]}druhy lidského jednání;proces socializace;sociální interakce: kooperace, kompetice;sociální skupina;sociální komunikace;výchova a základní styly výchovy;činnosti a jejich výchovné využití;rodina a rodinná výchova;proces učení;individuální rozdíly v učení, poruchy učení;řízení procesu učení;autoevaluace v práci pedagoga;diagnostika a hodnocení žáka;psychohygiena v práci pedagogů.
Studijní předmět poskytuje základní orientaci v oboru sociální psychologie s přihlédnutím k zaměření studia. Studující se seznámí se základními otázkami vývojové, sociální a pedagogické psychologie.
Důraz je kladen na rozvíjení schopnosti aplikovat získané poznatky v učitelské praxi.