Creating and Updating School Educational Programs, Analysis of School Educational Programs in Vocational Education, Educational Documents Related to Vocational Training;\r\n\r\nthe basis of teaching in vocational training;\r\n\r\npedagogical documents, teaching objectives and their hierarchy, goal setting, tasks, learning phases;\r\n\r\ncharacteristics of curriculum content, didactic analysis, importance of didactic analysis in teacher training;","inLanguage":"en"}]}
postavení didaktiky v systému společenských věd, její vztah k pedagogice, základní pojmy didaktiky; základní orientace v evropském odborném vzdělávání; problematika kurikula a kurikulárních dokumentů, Národní program vzdělávání, rámcové vzdělávací programy, školní vzdělávací programy, tvorba a aktualizace školních vzdělávacích programů, analýza školních vzdělávacích programů v odborném školství, pedagogické dokumenty vztahující se k výuce odborného výcviku podle odborného zaměření; východiska vyučování v odborném výcviku; pedagogické dokumenty, cíle vyučování a jejich hierarchie, stanovování cílů, úkoly, fáze učení; charakteristika obsahu učiva, jeho didaktická analýza, význam didaktické analýzy v přípravě učitele;
Předmět poskytuje studentům základní seznámení a informace o vzniku, významu a úkolech předmětu, objasňuje zákonitosti vzdělávacího procesu v odborném výcviku. Seznamuje se základními pedagogickými dokumenty, vysvětluje otázky cílů, úkolů, obsahu a prostředků vyučování.