Charles Explorer logo
🇬🇧

Psychopaedy and its methodology II.

Class at Faculty of Education |
OCRS18UC28

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Zákonitosti a specifičnost výchovně vzdělávacího procesu na základních a speciálních školách pro žáky s mentální retardací. Humanistické pojetí výchovy a vzdělávání žáků s mentálním postižením. Dítě, žák, učitel, rodič a jejich vzájemná komunikace. Rámcové vzdělávací programy a školní vzdělávací programy. Edukační realita. Kurikulum. Klasifikace a hodnocení. Žák: subjekt edukace. Škola jako edukační instituce.Osobnost učitele - psychopeda.

Seznámení s metodickými postupy v jednotlivých předmětech, na základní škole speciální, praktické škole a odborném učilišti. Metodika jednotlivých předmětů. Důraz je kladen na metodiku počátečního čtení, psaní, počítání. Na metodiku pracovního vyučování a metodiku hudební, výtvarné a tělesné výchovy. Příprava učitele na vyučování.

Annotation

Education of people with intellectual disabilities, teaching at special primary school, subject methodology of selected subjects at special primary school.