Zpracování a realizace praktických příprav vyučovacích hodin ve třídách 1. resp. 2. st. ZŠ, následná sebereflexe a evaluace na základě diagnostických metod.
Možnosti realizace pohybových aktivit v režimu dne, zhodnocení prostředí školy z tohoto pohledu, zpracování projektu podporujícího pohybové aktivity ve vztahu ke zdravému prostředí školy. Zápočtové požadavky - zpracování tří příprav na jednotku TV, realizace jedné z příprav, sebereflexe a analýza, zpracování projektu prostředí podporujícího pohybové aktivity.
Zápočet - teoretické znalosti a schopnosti jejich aplikace. Zkouška.
Prohloubení základní problematiky didaktiky tělesné výchovy, zdroje a postavení v systému věd. Charakteristika úlohy žáka a učitele v edukačním procesu TV.
Metodicko-organizační formy TV. Vytvořit základní představu o postavení a zaměření didaktiky školní TV.
Shrnutí teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na ZŠ, ontogeneze motoriky, pohybové schopnosti a dovednost, zájmové formy TV, řešení problémových didaktických situací.