Rozhodovací procesy v přípravě výuky a pedagogického výzkumu Základní didaktické kategorie ve výtvarné edukaci a výzkumném projektu Výzkumný a výtvarný problém Formulace výtvarného problému v učební úloze
Rozsah 8 hod./sem. Cíl předmětu: Připravit studenty (zejména absolventy výtvarných uměleckých programů) na vstup do „školního“ terénu v rolích badatele – pedagoga/pedagoga – badatele. Doplnit nezbytný funkční slovník pro obě uvedené role. Požadovaný výstup: Seminární práce jako přípravný text pro výstup ve formě stati či odborném periodiku. Obsah: Rozhodovací procesy v přípravě výuky a pedagogického výzkumu. Základní didaktické kategorie ve výtvarné edukaci a výzkumném projektu. Výzkumný a výtvarný problém. Formulace výtvarného problému v učební úloze. Klíčová slova : Rozhodování, informace, plán výuky a výzkumu, funkční slovník, předmět výzkumu, učební úloha , didaktická analýza, identifikace problému, prostředky realizace
Přihlášení studentů: do konce října