Společné diskuse budou zaměřeny na následující témata:
Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům učitelské profese.
Osobnost žáka, perspektivy jejího rozvoje, charakteristika žáka.
Vzájemné vztahy učitelů a žáků
Práce učitele s učivem.
Technika plánování učitelské přípravy, příprava a plán hodiny.
Projektování na různých úrovních práce učitele.
Hodnocení žáka.
Škola jako sociální skupina s výrazným vzdělávacím programem a pozitivním komunikativním prostředím
Kurz je úzce provázán s pedagogickou praxí. realizovanou na různých typech a stupních státních, soukromých a církevních škol a výchovných zařízení.
V rámci seminářů budou zobecněny poznatky a zkušenosti získané v průběhu pedagogických rozborů realizovaných na fakultních školách. Společné diskuse budou zaměřeny na následující témata:
" Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům učitelské profese.
" Osobnost žáka, perspektivy jejího rozvoje, charakteristika žáka.
" Vzájemné vztahy učitelů a žáků
" Práce učitele s učivem.
" Technika plánování učitelské přípravy, příprava a plán hodiny.
" Projektování na různých úrovních práce učitele.
" Hodnocení žáka.
" Škola jako sociální skupina s výrazným vzdělávacím programem a pozitivním komunikativn ím prostředím