Predběžná témata:
Speciální pedagogiky člověka se zrakovým a kombinovaným postižením
Speciální pedagogika člověka se sluchovým a kombinovaným postižením
Edukace dítěte s kombinovaným postižením v raném věku
Metoda aktivního učení
Diagnostika dítěte s kombinovaným postižením
Sebeobsluha a její význam při vzdělávání osob s kombinovaným postižením
Stravovací návyky a význam speciálního pedagoga při rozvoji dětí s kombinovaným postižením
Předmět je podpořen systémem Moodle
Výstup: ústní zkouška
Speciálně pedagogické působení u jedinců s více vadami, možnosti výchovy a stimulace v raném věku, vliv multisenzoriální stimulace a využití bazální stimulace, možnosti edukace u nás a v zahraničí, podpora komunikace a socializace v dospělém věku. Reedukace smyslového vnímání u kombinovaně postižených, stimulace hybnosti a řeči, rozvoj psychomotoriky prostřednictvím jednotlivých terapeutických konceptů. Rehabilitační a podpůrná opatření.
Program je podpořen systémem MOODLE.
Součástí výuky předmětu je Program řízené reflexe pro speciální pedagogy.