Plán semináře:
1. Zhodnocení současné produkce na poli LPDM, rozpoznání jednotlivých žánrů, modifikací, představení aktuálně vycházejících knih, autorů, využití ve školní praxi na I. stupni ZŠ - pracovní list: různé a hravé podoby textu v současné LPDM
2. Literární teorie tvořivě a interaktivně (práce s textem)
3. Vlastní ukázky - vybrané studenty - autorská interpretace přednesu
4. Zhudebněná poezie, obrazová poezie
Předmět vytváří teoretické předpoklady pro systematické poznávání a interpretaci literární slovesnosti. Na základě znalostí ze ZS studenti pokračují v osvojování literárněteoretické terminologie prostřednictvím tvořivé a interaktivní práce se zvoleným textem.
Smyslem je klást si nad textem otázky induktivní, hravou metodou a dospět ke zjištění, že znalost teorie napomáhá pochopení, lépe řečeno uchopení, textu, a usnadňuje interpretaci. V rámci kurzu proběhne také autorská interpretace přednesu, zabývat se budeme též možnostmi vizualizace tištěného uměleckého textu (hudební klip, "výtvarná" obrazárna).
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.