Cíle kursu: Prohloubit učitelovo porozumění tomu, jak principy plánování učební jednotky pomáhají procesům čtení u žáka, bezpečněji nacházet nosnou myšlenku nebo velký prožitek podávaný textem a stanovovat cíl práce s textem srozumitelně a bez frází nebo zastaralých představ, sledovat procesy čtení a myšlení při rozmanitých postupech a metodách výuky. Dosažení cílů účastník prokáže vyhledáním tří textů použitelných pro jednu dvouhodinu ve výuce v 4.-5. ročníku ZŠ, zpracováním jejich didaktického potenciálu a navržením aktivit, v kterých učitel účinně a cíleně podporuje rozvoj čtenáře.Požadavkem na absolutorium je kromě toho plná a aktivní prezence v setkáních, prostudování předepsaných odborných pramenů a pořízení profesně informovaných osobních záznamů o učitelově pohledu na danou problematiku.
The subject will be aimed practically; the content of the course is based on creating in-depth reflective activities for primary school pupils.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.