Tematicky je předmět Řízení v praxi III zaměřena na základní oblasti předmětů Řízení pedagogického procesu a Vedení lidí: - tvorba, implementace a korekce ŠVP - autoevaluace školy - evaluace ped procesu, vytvoření systému hospitací na škole, hodnocení výsledků vzdělávání, nastavení kritérií - řízení školy v souladu se všemi jejími funkcemi - řízení změny v pedagogickém procesu - stanovení prioritní oblasti rozvoje školy,základní tendence vzdělávací politiky, regionální i odborná specifika - analýza vnějších a vnitřních podmínek ovlivňujících pedagogický proces školy (STEP, SWOT, užití dalších metod) - identifikace a tvorba různých typů plánů a strategií - styly vedení lidí, Emoční inteligence, Osobnost ředitele školy a jeho kompetence - personální management - Výběr a adaptace pracovníků,Rozvoj a hodnocení pracovníků,Odměňování a péče o zaměstnance - motivace - Tradičních motivační teorie,Moderní trendy v motivaci,Teorie vitality
The aim of the course is to apply the acquired knowledge (from the subjects Leadership and Management of Educational Process) and their transformation into practical skills by solving practically oriented tasks in an environment of authentic school practice.