Výuka bude mít následující obsah: a) didaktické zásady v hudebním vyučování včetně příkladů jejich uplatňování v praxi, b) vyučovací metody a diferenciace žáků v hudební výchově, c) integrace hudebních činností s ostatními esteticko výchovnými činnostmi na příkladech, d) struktura vyučovací hodiny a příprava učitele na vyučování.
V semináři budou propojeny pěvecké a klavírní dovednosti a rovněž i hra na sopránovou zobcovou flétnu. Studenti se seznámí s popisem a využitím Orffových hudebních nástrojů, zaměří se na práci s motivem, hudební větou, na improvizaci závětí k danému rytmickému a později i melodickému předvětí, na vymýšlení variací na danou hudební myšlenku ve smyslu změn rytmických i rytmicko melodických, na rondo rytmické a melodické při zapojení různých bicích a melodických orffovských nástrojů. V rámci předmětu budou studenti hrát a zpívat vybrané lidové a umělé písně uvedené v 1. dílu České Orffovy školy. Budou vymýšlet využití Orffových hudebních nástrojů při zpěvu písní nebo při hudebně pohybových projevech na lidové písně. Naučí se umělé písně, které se vztahují k rodině s cílem posílit význam rodiny a rodinných vztahů v soudobém nepříznivém společenském klimatu.
The main aim of the course is to interconnect singing and instrumental activities and to illustrate examples of musical didactic principles of education of preschool children. The lessons will have the following content: a) didactic principles in music lessons, including examples of their application in practice, b) teaching methods and differentiation of pupils in music lessons, c) integration of music activities with other aesthetic educational activities on examples, d) structure of lessons and teacher training for teaching.
The seminar will combine singing and piano skills, as well as playing the soprano recorder. Students will get acquainted with the description and use of Orff's musical instruments, focus on work with motive, musical sentence, improvisation of wills for given rhythmic and later melodic foresight, on devising variations on given musical idea in terms of changes of rhythmic and rhythmic melodic, rondo rhythmic and melodic using different percussion and melodic Orff instruments.
In the course students will play and sing selected folk and artificial songs presented in the first part of the Czech Orff School. They will invent the use of Orff's musical instruments when singing songs or performing musical movements on folk songs.
They will learn artificial songs that relate to the family in order to strengthen the importance of family and family relationships in the current unfavorable social climate.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.