Interpretace vybrané dětské literatury
Čtenářské koutky v MŠ
Čtení s předvídáním (konkrétní ukázky s knihou)
Práce s klíčovými obrázky (konkrétní ukázky s knihou)
Práce s ustálenými prvky (konkrétní ukázky s knihami)
Čtenářská strategie vizualizace (konkrétní ukázky s knihami)
Čtenářské kostky (konkrétní ukázky s knihou)
Hlavní postava
Časopisy pro děti předškolního věku
Témata dětských knih: obrázkové knihy, knihy pro dvouleté děti, wimmelbuchy; pohádky a popletené pohádky; příběhy se zvířecím hrdinou; příběhy s dětským hrdinou; knihy o etiketě; naučné knihy; zprostředkování tématu jinakosti/odlišnosti; téma strachu a smrti; práce s poezií v mateřské škole
Podpora v Moodlu: Literatura pro děti II - MŠ - KS
Goals of the seminar are:
- developing interpretational skills of students in this specific area
- leading students to create their own questions, problems and topics for activities and their reflection
- learning the ability to choose appropriate book for each individual child
- cultivate perception of reading as lifelong sentiment of human being
- this seminar is being led by interactive methods of RWCT