Teretická část:
1) Základy teorie TV - zdraví, zdatnost, schopnosti, dovednosti
2) Zařazení pohybových činností v rámci RVP PV
3) Základy anatomie
4) Základy fyziologie
5) Ontogeneze motoriky
6) Základní testování motoriky u p ředškolních dětí Praktická část:
1) Organizace a řízení pohybových činností - specifika realizace a organizace činností pro děti předškolního věku a vhodné zařazování do režimu v MŠ.
2) Základní motorika - praktické příklady pro podporu a rozvoj základní motoriky v propojení s poznáváním vlastního těla, prostoru, materiálního světa a sociálních vztahů
3) Psychomotorika
4) Vliv pohybu na tělesný, psychický a sociální vývoj dítěte ve vztahu ke zdraví.
Seznámení s ontogenezí motoriky dítěte ve věku 2–7 let a vlivem pohybu na tělesný, psychický a sociální vývoj dítěte ve vztahu ke zdraví. Praktické příklady pro podporu a rozvoj základní motoriky v propojení s psychomotorikou s poznáváním vlastního těla, prostoru, materiálního světa a sociálních vztahů. Příklady her a činností se zaměřením na specifika organizace těchto aktivit pro děti předškolního věku v mateřské škole.
Pozn. Při výuce může docházet k fyzickému kontaktu v souladu se správnou metodikou výuky a při zajišťování záchrany a dopomoci.