Charles Explorer logo
🇬🇧

Playing the Piano II

Class at Faculty of Education |
OKB7308140

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Program pro studenty mírně pokročilé s programem B:

I. Přednesové skladby z klavírní školy pro začátečníky: Vaňhal, J.K.: Allegretto, KŠ I, č. 95, s.60,  Ryba,J.: Teče, voda, teče, KŠ, č. 98, s.61, č. 25, s. 88,  Hurník,I.: Smutná písnička, Nečasová,J.: Ráno+Večer, Nečasová,J.: Princezna

II. Hra jednooktávové stupnice pravou rukou úhozem shora: Fdur, G dur, A dur, H dur  

III. Hra akordické kadence T-S-D-T levou rukou: F dur, G dur, A dur, H dru IV. Hra  akordické kadence T-S-D-T jako  valčíku, polky, pochodu, rozloženě a kombinovaně: C, dur, D dur, E, dur, F dur, G dur, A dur, H dru

V. Hra a  zpěv uvedených písní v transpozicích  a ve styl. doprovodu v tóninách od C dur do H dur: Posvícení, Běží liška, Slepičko má, Myšičko, myš, Listopad, Z jedné strany chvojka, Adámku náš, Šel myslivec

VI. Hra a zpěv písní pro ZŠ v C dur s akordickým doprovodem: Skákal pes, Prší, prší,Halí,belí,Dú, Valaši,dú,Šel zahradník,Maličká su, Nic nedbám, Kalamajka, Zahrajte mi,Pohádka,Komáři,Beskyde, Beskyde,Ach,synku,Okolo Frýdku,Já do lesa,Když jsem byl malučký,Já mám koně,Žežuličko,Dú, kravičky,Rybička maličká,Škubejte kravičky,Vyletěla z okénečka,Travička zelená,Pod naším okýnkem, Šel tudy,Pec nám spadla          

Program pro studenty mírně pokročilé s programem C:

I. Interpretace  přednesových  skladeb  pro  děti předškolního a mladšího školního   věku na klavír: Koželuh,I.:Andante,str.8, Neff,Ch.G.: Allegretto,s. 9, Sarauer,A.: Strašpytel ve tmě, s. 10, Hurník, I.: Smutná písnička,s.10, Diabelli, A.: Allegretto

II. Praktická harmonie u klavíru při doprovodech písní pro dětí A) Dovednost zahrát a zazpívat 20  písní pouze s akordickým doprovodem (T,S,D) v   tóninách: C dur, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur. B) Doprovodit  20  určených  písní  v  tóninách  C dru, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur  pomocí základních  akordů  z  harmonické  kadence  (T,S,D)  ve  formě pochodu,   polky,   kombinovaně,   ve   valčíku  a  rozloženém doprovodu.       

Annotation

Developing piano technique by practising songs and small performance pieces for preschool children, differentiating classwork according to the quality of technical ability. Applying music theory in practical harmony on the piano during song accompaniment, transposition, accompaniment styling.