Program pro studenty mírně pokročilé s programem B:
I. Přednesové skladby z klavírní školy pro začátečníky: Vaňhal, J.K.: Allegretto, KŠ I, č. 95, s.60, Ryba,J.: Teče, voda, teče, KŠ, č. 98, s.61, č. 25, s. 88, Hurník,I.: Smutná písnička, Nečasová,J.: Ráno+Večer, Nečasová,J.: Princezna
II. Hra jednooktávové stupnice pravou rukou úhozem shora: Fdur, G dur, A dur, H dur
III. Hra akordické kadence T-S-D-T levou rukou: F dur, G dur, A dur, H dru IV. Hra akordické kadence T-S-D-T jako valčíku, polky, pochodu, rozloženě a kombinovaně: C, dur, D dur, E, dur, F dur, G dur, A dur, H dru
V. Hra a zpěv uvedených písní v transpozicích a ve styl. doprovodu v tóninách od C dur do H dur: Posvícení, Běží liška, Slepičko má, Myšičko, myš, Listopad, Z jedné strany chvojka, Adámku náš, Šel myslivec
VI. Hra a zpěv písní pro ZŠ v C dur s akordickým doprovodem: Skákal pes, Prší, prší,Halí,belí,Dú, Valaši,dú,Šel zahradník,Maličká su, Nic nedbám, Kalamajka, Zahrajte mi,Pohádka,Komáři,Beskyde, Beskyde,Ach,synku,Okolo Frýdku,Já do lesa,Když jsem byl malučký,Já mám koně,Žežuličko,Dú, kravičky,Rybička maličká,Škubejte kravičky,Vyletěla z okénečka,Travička zelená,Pod naším okýnkem, Šel tudy,Pec nám spadla
Program pro studenty mírně pokročilé s programem C:
I. Interpretace přednesových skladeb pro děti předškolního a mladšího školního věku na klavír: Koželuh,I.:Andante,str.8, Neff,Ch.G.: Allegretto,s. 9, Sarauer,A.: Strašpytel ve tmě, s. 10, Hurník, I.: Smutná písnička,s.10, Diabelli, A.: Allegretto
II. Praktická harmonie u klavíru při doprovodech písní pro dětí A) Dovednost zahrát a zazpívat 20 písní pouze s akordickým doprovodem (T,S,D) v tóninách: C dur, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur. B) Doprovodit 20 určených písní v tóninách C dru, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur pomocí základních akordů z harmonické kadence (T,S,D) ve formě pochodu, polky, kombinovaně, ve valčíku a rozloženém doprovodu.
Developing piano technique by practising songs and small performance pieces for preschool children, differentiating classwork according to the quality of technical ability. Applying music theory in practical harmony on the piano during song accompaniment, transposition, accompaniment styling.