Obsahem výuky budou průpravná a přípravná hlasová cvičení a metodické postupy v práci s písní (ozvěna, štafeta, ztracená melodie písně, střídání kolektivního a sólového zpěvu, vyjadřování rytmických hodnot hrou na tělo, hra na dirigenta aj.). K zápočtu studenti napíší didaktické přípravy 3 lidových a 2 umělých písní. Vystoupí s některými z nich před seminární skupinou. Domyslí uplatnění zvolených písní v praxi. Studentům bude rovněž předložen seznam pěvecké literatury pro předškolní děti, který bude sloužit jako podnět pro jejich budoucí pedagogickou praxi.
Obsahem výuky budou průpravná a přípravná hlasová cvičení a metodické postupy v práci s písní (ozvěna, štafeta, ztracená melodie písně, střídání kolektivního a sólového zpěvu, vyjadřování rytmických hodnot hrou na tělo, hra na dirigenta aj.). K zápočtu studenti napíší didaktické přípravy 3 lidových a 2 umělých písní. Vystoupí s některými z nich před seminární skupinou. Domyslí uplatnění zvolených písní v praxi. Studentům bude rovněž předložen seznam pěvecké literatury pro předškolní děti, který bude sloužit jako podnět pro jejich budoucí pedagogickou praxi.
Development of musical abilities from the ontogenetic point of view. Methodology of singing abilities development.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.