Charles Explorer logo
🇨🇿

Řízení pedagogického procesu III

Předmět na Pedagogická fakulta |
OKBU1U120A

Sylabus

Předmět se zaměří na oblast sdílení a spolupráce v pedagogickém procesu, studenti se seznámí s principy  benchlearningu a vytvoří si vlastní benchlearningový projekt. Obsahově se benchlearningové projekty zaměří na oblast virtuálního co-teachingu jako možnosti spolupráce vzdělavatelů a na oblast tvorby klimatu a podpoře wellbeingu jako důležité části řízení pedagogického procesu. Předmět je vyučován převážně metodou obrácené učebny, s čímž budou studenti seznámeni na prvním setkání. Nedílnou součástí předmětu je tvorba portfolia. 

Tematické okruhy:

Sdílení v pedagogickém procesu a jeho řízení

Co-teaching a virtuální co-teaching

Benschlearning jako metoda sdílení pedagogického procesu a učení se

Wellbeing jako aktuální téma ve vzdělávání

Klima ve škole 

Etický kodex školy

Inovace sylabu kurzu vznikla jako výstup řešení projektu TAČR Nová metoda vzdělávání pro 21. století: Virtual-Co-Teaching, TL03000133   

Anotace

Předmět logicky navazuje na předmět Řízení pedagogického procesu I. a II. Předmět se zaměří na oblast sdílení a spolupráce v pedagogickém procesu, studenti se seznámí s principy benchlearningu a vytvoří si vlastní benchlearningový projekt.

Obsahově se benchlearningové projekty zaměří na oblast virtuálního co-teachingu jako možnosti spolupráce vzdělavatelů a na oblast tvorby klimatu a podpoře wellbeingu jako důležité části řízení pedagogického procesu. Předmět je vyučován převážně metodou obrácené učebny, s čímž budou studenti seznámeni na prvním setkání.

Nedílnou součástí předmětu je tvorba portfolia.