Tematické okruhy:
1. Úvod do předmětu Řízení v praxi III.
2. Koncepce předmětu Řízení v praxi III. (obsah, organizace, metody, další aktivity).
3. Aplikace teoretických znalost í plánování do školské praxe.
4. Aplikace teoretických znalostí organizování do školské praxe.
5. Aplikace teoretických znalostí kontrolování do školské praxe.
6. Aplikace teoretických znalostí rozhodování do školské praxe.
7. Aplikace teoretických znalostí stylů řízení do školské praxe.
8. Aplikace teoretických znalostí motivace pracovníků do školské praxe.
9. Aplikace teoretických znalostí komunikace do školské praxe.
10. Aplikace teoretických znalostí řešení konfliktů do školské praxe.
11. Aplikace teoretických znalostí vedení jednotlivců a týmů do školské praxe.
12. Sebereflexe studenta, reflexe jednotlivých setkání.
Předmět je koncipován jako odborný diskurz do řídící praxe škol a školských zařízení. Součástí předmětu je seznámení s koncepcí předmětu Řízení v praxi III. (organizace, obsah, aktivity v rámci jednotlivých setkání ve školách (fakultní školy) a dalších školských institucích i v ziskovém sektoru).
Pojetí manažerské praxe vychází z uplatnění metody PAL - Peer assisted leadership – shadowing (propojení teorie s praxí). Cílem předmětu je aplikace teoretických znalostí z oblasti školského a pracovního práva a z oblasti ekonomiky školství do školské praxe (zaměření PR a EFM).
Student si osvojí metody reflexe a sebereflexe, upevní si sociální dovednosti, komunikaci a týmovou práci.