Mollové stupnice a kvintakord, sluchová analýza durového a mollového akordu.
Vytváření pěveckých cvičení v durových i mollových tóninách, mollová harmonická kadence.
Harmonická kadence s dominantním septakordem. Další rozvoj intonačních dovedností, intonace v mollové tónině.
Odvozené intervaly. Vedlejší harmonické funkce. Kvintakord zvětšený a zmenšený.
Rozvoj pěveckých a intonačních dovedností, pěvecká a intonační cvičení ve školní praxi.
Didaktické využití lidové písně (hledisko rytmické, pěvecké, intonační, vytváření rytmických doprovodů, metody nácviku písně, přípravná cvičení).
Rozšiřování hlasového rozsahu, vícehlasý sborový zpěv.
Hudba 20. století - hlavní styly a proudy, tvorba stěžejních skladatelů
Hudební druhy a formy, hudebně výrazové prostředky. I. Hurník: Umění poslouchat hudbu.
Ukázky práce s poslechovou skladbou, výběr skladeb vhodných pro poslech hudby na 1. stupni ZŠ.
Hra na zobcovou flétnu – rozšiřování tónového prostoru.
Upevňování klavírních dovedností před závěrečnou přehrávkou.
Završení teoretických vědomostí a praktických dovedností nutných pro pedagogické povolání.