Obsah tvoří základy práce s tělem, prostorem a časem. Tedy zcitlivování těla se stěžejním důrazem na jeho vznosné, aktivní, uvolněné, otevřené držení, dále komunikace a držení těla, svalový tah a protitah, tělo a prostor, tělo a gesto, tělo a vnímání partnera, temporytmus chování, jednání a sdělování, energie promítnutá do projevu, partnerská cvičení, herecké improvizace, základní přístupy k herecké tvorbě.
1. cvičení podporující tvorbu skupiny – zásobník
2. partnerská cvičení, kolektivní partnerství
3. vznosné, aktivní, uvolněné, otevřené držení těla
4. práce s tělem – držení těla a výraz
5. tělo, prostor, čas
6. svalový tah a protitah a výraz
7. tělo a prostor, tělo a gesto, tělo a vnímání partnera/žáka
8. temporytmus chování, jednání a sdělování
9. základní přístupy k herecké tvorbě
10. herecké improvizace
11. divadelní sporty a improvizace
12. využití materiálu z kurzu ve školní praxi na
1. st. ZŠ
Cílem předmětu je uvědomění a zcitlivování těla směrem k hereckému výrazu a komunikaci, základy vnímání prostoru a partnerského cítění, schopnost soustředění jedince i skupiny.