OSOBNÍ POČÍTAČ a další technologie jako prostředek pro vzdělávání dětí v mateřské školce
ZPRACOVÁNÍ TEXTOVÝCH, GRAFICKÝCH A ČÍSELNÝCH DAT pro přípravu digitálních učebních materiálů pro děti v mateřské školce
INTERAKTIVNÍ TECHNOLOGIE A DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁLY
Základní terminologické konstrukty oblasti, didaktické prostředky, učební pomůcky, výukové objekty, digitální výukové objekty, prostředky didaktické techniky, technické výukové prostředky
Interaktivní tabule, panely a koberce; druhy, možnosti využití, softwarová podpora
PROGRAMOVATELNÉ HRAČKY A JEJICH APLIKACE DO VÝUKY
Možnosti a význam využití programovaných hraček
Teoretická východiska a praktická práce s programovatelnými hračkami (BeeBot)
TABLETY A MENŠÍ DOTYKOVÁ ZAŘÍZENÍ A MOŽNOSTI JEJICH VYUŽITÍ
Možnosti a význam využití tabletů ve vzdělávání
Teoretická východiska a praktická práce s tablety
Learning outcomes of the course unit The aim of the subject "Information Technology Elementarist I" is to acquaint the students of the study program Preschool Education with the importance of initial information technology education of preschool children and the possibilities and directions of this educational effect with emphasis on experiential learning. The course should support the formation of technically oriented creative thinking of children, the foundation of their digital competences and the ability to communicate using digital technologies while respecting the specifics of mental and psychomotor development of children.
In this respect, students will be prepared to use interactive whiteboards or carpets, tablets, programmable kits and programmable toys, including appropriate software support, and develop their ability to evaluate, apply, or create relevant digital objects.