1) Aktuální problematika hudební výchovy v předškolním věku z hudebně pedagogického a psychologického hlediska.
2) Předškolní hudební pedagogika v kontextu evropského vzdělávání a výchovy.
3) Integrativní hudební pedagogika a polyestetická výchova v rámci rozvoje tvořivosti (instrukce k vytvoření seminární práce s náměte hudební pohádky).
4) Charakteristika a rozvoj základních hudebních schopností prostřednictvím pěveckých činností v teorii a praxi.
5) Charakteristika a rozvoj základních hudebních schopností prostřednictvím instrumentálních činností v teorii a praxi.
6) Charakteristika a rozvoj základních hudebních schopností prostřednictvím hudebně pohybových činností v teorii a praxi.
7) Charakteristika a rozvoj základních hudebních schopností prostřednictvím hudebně poslechových činností í v teorii a praxi.
8) Náprava nezpěvnosti prostřednictvím posilových aferentací z nehudebních oblastí a význam představivosti v teorii a praxi.
9) Náprava řečových nedostatků prostřednictvím hudebních aktivit v teorii a praxi.
10) Instrumentální vybavení učitelky v mateřské škole v oblasti hry na klavír (doporučení vhodných hudebnin).
11) Instrumentální vybavení učitelky v mateřské škole v oblasti hry na zobcovou sopránovou flétnu (doporučení vhodných hudebnin). Studentské prezentace hudební pohádky jako integrativního a kreativního projektu pro děti v předškolním věku.
The course theoretically and practically follows the didactic content in the study of UMŠ and expands it in the musical psychological, sociological and pedagogical context. He also deals with current issues of music education in the Czech and international context.