Aktuální pojetí výtvarné výchovy – parametry dobré praxe
Vizuální kultura jako oblast oborového kontextu výtvarné výchovy – základní vymezení
Předškolní věk a vizuální kultura – otázky relevance a adekvátnosti
Předškolní věk a vizuální kultura – galerijní a muzejní edukace
Předškolní věk a vizuální kultura – umělecká tvorba určená dětem
Didaktická transformace – volba oborového kontextu ahlavní zásady
Formulace výtvarného problému ve vztahu k plánování ve výtvarné výchově
Klíčové didaktické kategorie
Plánování ve výtvarné výchově - řady a projekty
Výtvarná výchova a kurikulární dokumenty
Hodnocení ve výtvarné výchově
Prezentace ve výtvarné výchově a komunikace s rodiči a vychovateli dětí
The course focuses on planning in Arts Education, practice and evaluation in the pre-school context. Its aim is to elaborate the methods of decision-making in given context and instruction on using the key didactical cathegories.
Information on the potentialities and limits of individual creative media, its implications for other didactical cathegories.