Charles Explorer logo
🇨🇿

Kultura a PR vzdělávací organizace

Předmět na Pedagogická fakulta |
OKNU1U133C

Sylabus

Hlavní témata předmětu:

1.     Kultura školy

2.     Klima školy

3.     Škola jako značka

4.     Image školy

5.     Marketingová komunikace a komunikační kampaň

6.     Vztahy s veřejností

7.     Komunikace školy s veřejností na internetu

8.     Sociální sítě školy

9.     Marketingový výzkum a škola

10.   Etika ve škole

Anotace

Předmět se věnuje problematice public relations a kultuře v organizacích se zaměřením na vzdělávací organizace. Public relations (PR) jsou sociálně komunikační aktivitou.

Jejím prostřednictvím organizace působí na vnitřní i vnější veřejnost se záměrem vytvářet a udržovat s ní pozitivní vztahy a dosáhnout tak mezi oběma vzájemného porozumění a důvěry. Kultura organizace pak představuje soustavu hodnot, norem, přesvědčení, postojů a domněnek, mnohdy neformulovaných, avšak určujících způsob chování a jednání lidí a organizace.

Předmět zahrnuje základní přístup k public relations, provázanost s kulturou organizace, její filosofií a identitou.