Hlavní témata předmětu:
1. Kultura školy
2. Klima školy
3. Škola jako značka
4. Image školy
5. Marketingová komunikace a komunikační kampaň
6. Vztahy s veřejností
7. Komunikace školy s veřejností na internetu
8. Sociální sítě školy
9. Marketingový výzkum a škola
10. Etika ve škole
Předmět se věnuje problematice public relations a kultuře v organizacích se zaměřením na vzdělávací organizace. Public relations (PR) jsou sociálně komunikační aktivitou.
Jejím prostřednictvím organizace působí na vnitřní i vnější veřejnost se záměrem vytvářet a udržovat s ní pozitivní vztahy a dosáhnout tak mezi oběma vzájemného porozumění a důvěry. Kultura organizace pak představuje soustavu hodnot, norem, přesvědčení, postojů a domněnek, mnohdy neformulovaných, avšak určujících způsob chování a jednání lidí a organizace.
Předmět zahrnuje základní přístup k public relations, provázanost s kulturou organizace, její filosofií a identitou.