Příprava učitele na výuku
Plánování
Hodnocení naplánovaného a realizované postupu
Projektvání výuky z hediska činnosti učitele
Projektování výuky z hediska činnosti žáků
Práce s výukovým cílem
Metody a formy výuky
Deduktivní a induktivní přístup k výuce
Badatelské hodiny.
Předmět na navazuje na Úvod do didaktiky výchovy ke zdraví. Předmět rozvíjí dovednosti zaměřené na didaktickou transformaci školního kurikula vzdělávacího oboru Člověk a zdraví do edukační reality. Předmět přispívá k rozvoji didaktického myšlení studentů učitelství pro naplnění očekávaných výstupů vzdělávací oblasti Člověk a zdraví ve školní praxi.
Klade důraz na systémové chápání výuky, vysv ětluje aplikační a integrační pojetí výchovy ke zdraví. Důraz je kladen na plánování výuky a práci s přípravou na výuku.