Tematické okruhy:
1. Teorie kvality a efektivity ve vzdělávání
2. Cíle, subjekty a procesy evaluace školy
3. Evaluace a autoevaluace školy
4. Stanovování vzdělávacích cílů
5. Kritéria evaluace a indikátory kvality ve vzdělávání
6. Evaluační metody, nástroje a postupy
7. Školní hodnocení, hodnocení výsledků učení žáků
8. Normativní a kriteriální hodnocení, externí a interní hodnocení
9. Formativní hodnocení v mezinárodním srovnání
10. Kolegiální hodnocení a sebehodnocení učitele
11. Vrstevnické hodnocení a sebehodnocení žáka
12. Interpretace výsledků evaluace a metaevaluační postupy
Obsahové zaměření: Teorie kvality. Cíle, subjekty a procesy evaluace.
Nástroje hodnocení. Efektivní hospitační činnost.
Interpretace výsledků hodnocení a jejich reflexe. Kritéria evaluace a indikátory kvality ve vzdělávání a hodnocení učitelů.