Možnosti programování robotických systémů (např. BeeBot, Ozobot, Lego WeDo, Lego Mindtorms NXT/EV3)
\r\nProjektové možnosti edukační robotiky ve vzdělávacím procesu v MŠ, ZŠ a SŠ
\r\nMožnosti rozšiřujících a doplňkových systémů/sad pro robotechniku (např. laboratorní experimenty)
\r\nAlternativní možnosti programování robotických systémů (např. Scratch; komunitní jazyky - Java, C)
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\nBasic concepts and general principles robotechniky
Systems of industrial robots and manipulators
Control systems of robots
Relations between the design solutions and use properties of robots
Software of control systems of robots, general and problem-oriented programming languages
Organization for cooperation of industrial robotic and manipulators with conventional production facilities
Modelling work of the robot using system ROBOLAB and LEGO MINDSTORMS
Vymezení edukační robotiky
Základní pojmy a obecné principy robotechnikyVztahy mezi konstrukčním řešením robotů a jejich užitnými vlastnostmiModelování činnosti robotů využitím (školních) robotických systémů
Možnosti programování robotických systémů (např. BeeBot, Ozobot, Lego WeDo, Lego Mindtorms NXT/EV3)
Projektové možnosti edukační robotiky ve vzdělávacím procesu v MŠ, ZŠ a SŠ
Možnosti rozšiřujících a doplňkových systémů/sad pro robotechniku (např. laboratorní experimenty)
Alternativní možnosti programování robotických systémů (např. Scratch; komunitní jazyky - Java, C)
Posláním předmětu je přiblížit studentům soudobé možnosti robotických systémů a stavebnic určených do edukačního procesu, a to jak v preprimárním vzdělávání (MŠ), 1. a 2. st. ZŠ, tak i SŠ.
Základním cílem předmětu Robotizace a řízení procesů je praktické seznámení se školními systémy podporujícími výuku robotizace - edukační robotiku. Výuka předmětu je orientována didakticky a zároveň se zaměří na rozvíjení programátorských technik v ikonicko-grafických vývojových prostředích určených pro příslušné systémy a stavbu vlastního robotického modelu.