Charles Explorer logo
🇨🇿

Počítač ve vzdělávání

Předmět na Pedagogická fakulta |
ONUZ19V207

Sylabus

Reflexe témat předmětu Vzdělávací technologie v práci učitele:

1. Aktuální vývoj vzdělávacích technologií

2. Role vzdělávacích technologií

3. Proměny aplikací vzdělávacích technologií

4. Využití technologií ve formálním vzdělávacím prostředí

5. Využití technologií v neformálním vzdělávacím prostředí

6. Využití technologií v informálním vzdělávacím prostředí

7. Perspektivy vzdělávacích technologií     Nástroje vzdělávacího technologa Návrh na realizaci mini-workshopů. Konkrétní náplň bude přizpůsobena zájmu studentů. Pomocné nástroje: Airmail, MojeID Prezentace: Prezi, Voicethread Blog: Blogger, Wordpress, podcast RSS: Oldreader, Feedly, dlvr.it Nástěnky: LinoIt, Padlet Nástroje kurátora: Delicious, Diigo, Pinterest, Scoop.it Cloud: Dropbox, Evernote, Wikispaces Úložiště MM: Flickr, Youtube Úložiště objektů: DUM, LRE Koncepční mapy: Mindmeister, ...? Tutoriály: Screencast-O-Matic Lekce: Webquest Odznaky: Veriod Soc. sítě: Twitter LMS: Edmodo, Classflow Zp. kanál: Remind, Socrative, Kahhot!, Cel.li (mobilní) MOOC: P2PU Hry: GlassLab, Civilization, Minecraft, ...? Vyprávění příběhů: Voki, Blabberize, Smilebox, Story Factory, Photostory a mnoho dalších na mobilních zařízeních (???)

Anotace

Studijní předmět Počítač ve vzdělávání je jako volitelný určen pro studenty následného magisterského studia učitelství, kteří jsou vybaveni počítačovou gramotností a disponují již základními znalostmi metodiky využití ICT - to znamená, že absolvovali (případně paralelně studují) kurz ON2319V01 Vzdělávací technologie v práci učitele nebo mají za sebou jinou ekvivalentní výuku (třeba v cizině). Hlavním cílem je prohloubit problematiku využití technologií ve vzdělávání, diskutovat aktuální témata a seznámit se s nejdůležitějšími (typicky cloudovými) online aplikacemi důležitými pro učitele formou workshopů.