Cílem předmětu je shrnout vzdělávání v hudebněvýchovných předmětech z praktického a teoretického didaktického hlediska. Jádrem předmětu je didaktika pěveckých, instrumentálních, hudebně pohybových a poslechových činností s praktickými ukázkami, ve vazbách na RVP PV a v kontextu organizování vzdělávání v mateřských školách.
Důraz je položen na výuku nových písní s přihlédnutím ke znalostem z praktické harmonie a dosavadního průběhu studia. Studenti získají potřebné znalosti a dovednosti, které se odrazí v písemném seminárním úkolu: hudební progresivní řadě pedagogických příprav.
Zde prokáží schopnost plánovat a vést hudební činnosti v jejich integraci i v integraci s dalšími estetickými výchovami. Prokáží pedagogickou tvořivost, vědomosti o hudebně psychologických aspektech hudební výchovy dětí v předškolním věku a jejich využití v hudebně didaktické praxi.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.