· Uvedení otázek spojených s prezentací dětských výtvarných prací
· Vybrané principy prezentace profesionální výtvarné práce - příklady
· Funkce prezentace v MŠ I
· Funkce prezentace v MŠ II
· Funkční slovník učitele ve vztahu k prezentaci dětských prací
· Vizuální komunikace v MŠ I
· Základní typografické principy
· Základní principy práce s barevnou plochou
· Fyzická vs. virtuální prezentace dětské práce
· Nástěnka - nástroj prezentace a hodnocení
· Portfolio - nástroj prezentace a hodnocení
· Prezentace práce v netradičních výtvarných médiíc
Kurz se zaměřuje na otázky komunikace učitele s rodiči, vedením školky, ale také veřejností a dětmi samotnými, o procesu a produktu dětské výtvarné práce. Pomáhá studentům docenit význam zájmu rodičů a dalších skupin lidí se vztahem k předškolní výchově o proces a produkt dětské výtvarné práce. Seznamuje studenty se zásadami a potencialitami dobře provedené prezentace a předkládá principy prezentace práce v tradičních a nových médiích.
Tématický plán:
• Uvedení otázek spojených s prezentací dětských výtvarných prací
• Vybrané principy prezentace profesionální výtvarné práce – příklady
• Funkce prezentace v MŠ I
• Funkce prezentace v MŠ II
• Funkční slovník učitele ve vztahu k prezentaci dětských prací
• Vizuální komunikace v MŠ I
• Základní typografické principy
• Základní principy práce s barevnou plochou
• Fyzická vs. virtuální prezentace dětské práce
• Nástěnka - nástroj prezentace a hodnocení
• Portfolio - nástroj prezentace a hodnocení
• Prezentace práce v netradičních výtvarných médiích