Témata:
1) Doprovod písní pomocí základních harmonických funkcí v C a D dur.
2) Stylizace doprovodů písní v C a D dur.
3) Charakteristika, užití a procvičení akordů postavených na vedlejších stupních tóniny a mimotonálních akordů v C dur.
4) Charakteristika, užití a procvičení akordů postavených na vedlejších stupních tóniny a mimotonálních akordů v D dur.
5) Obohacený doprovod her se zpěvy v tónině C dur.
6) Obohacený doprovod her ze zpěvy v tónině D dur.
7) Převedení doprovodu písní z levé do pravé ruky v C dur.
8) Převedení doprovodu písní z levé do pravé ruky v D dur.
9) Obohacené doprovody v levé ruce v C dur u umělých písní.
10) Obohacené doprovody v levé ruce v další tónině u umělých písní.
11) Další zp ůsoby doprovodů lidových a umělých písní.
Praktická harmonie prohlubuje dovednosti doprovázet lidové a umělé písně pro děti v předškolním věku získané v rámci studia klavírní hry. Ve výuce se studenti naučí kvalitněji doprovázet písně a využívat k tomu kromě akordů harmonické kadence (T,S,D) i další akordy postavené na vedlejších stupních tóniny, dominantní septakord a mimotonální akordy. Témata:
1) Doprovod písní pomocí základních harmonických funkcí v C a D dur.
2) Stylizace doprovodů písní v C a D dur.
3) Charakteristika, užití a procvičení akordů postavených na vedlejších stupních tóniny a mimotonálních akordů v C dur.
4) Charakteristika, užití a procvičení akordů postavených na vedlejších stupních tóniny a mimotonálních akordů v D dur.
5) Obohacený doprovod her se zpěvy v tónině C dur.
6) Obohacený doprovod her ze zpěvy v tónině D dur.
7) Převedení doprovodu písní z levé do pravé ruky v C dur.
8) Převedení doprovodu písní z levé do pravé ruky v D dur.
9) Obohacené doprovody v levé ruce v C dur u umělých písní.
10) Obohacené doprovody v levé ruce v další tónině u umělých písní.
11) Další způsoby doprovodů lidových a umělých písní.