Studenti získají kompetenci k plánování, realizování, reflektování a hodnocení výuky dramatické výchovy v podmínkách předškolního zařízení, prohloubí kompetenci k vlastní sebereflexi. Základním prostředkem k získání těchto kompetencí je praxe, její teoretická reflexe. Studenti budou plánovat, realizovat a reflektovat jednotlivé činnosti a vyučovací celky vycházející ze ŠVP dané mateřské školy a třídních plánů. Témata:
1) Uvedení do dané problematiky.
2) Náslech u fakultního učitele.
3) Realizace lekce vycházející z aktuálního problému, tématu, situace dané třídy.
4) Realizace lekce inspirované literárním textem / pohádka, pověst, povídka, poezie, bajka /.
5) Realizace lekce, v níž bude propojena dramatická výchova s jinými esteticko-výchovnými předměty /VV, HV, pohybová/.
6) Reflexe praxe.