Sylabus frekventovaných a průběžně osvojovaných pojmů a dovedností:
1) Pěvecké dýchání- Fyziologie dechu, typy dechu, cviky navozující žeberně brániční dech, vedení dechu při fonaci, dechová opora. Pěvecký postoj a pěvecký sed.
2) Nasazení tónů, rozvoj pěvecké rezonance, hlavový tón, plný tón, hlasové rejstříky.3) Pěvecká artikulace, vyrovnání vokálů, neutralizace vokálů.4) Vazba tónů, legato, tenuto, portamento, ripetuto.5) Hudební artikulace, stylové melodické ozdoby, mezza voce, messa di voce6) Zásady české pěvecké výslovnosti (vazba).7) Pěvecká fráze a práce s dechem.8) Pěvecká cvičení určená k rozezpívání Připrava repertoáru ke koncertu v rámci bakalářské zkoušky. Další poslechové zkušenosti navazující na předešlý semestr, písemné hodnocení vybraných skladeb.
Záměrem pedagogické činnosti je další rozvoj pěveckých schopností a dovedností, navazující na obsah výuky v 1. a 2. ročníku. Výuka předpokládá větší podíl samostatné domácí přípravy studentů.
Individuální výuka probíhá s ohledem na aktuální epidemiologickou situaci po domluvě s pedagogem formou prezenční (s dodržením všech hygienických opatření) nebo distanční (aplikace WhatsApp, Skype, Messenger).