1. Pedagogické ovlivňování volného času.
2. Školsk á zařízení pro zájmové vzdělávání, školní kurikulum zájmového vzdělávání.
3. Didaktika zájmového vzdělávání ve škole, školní družina a školní klub.
4. Střediska volného času, lektorská činnost a její specifika.
5. Asistent pedagoga a jeho didaktické působení.
6. Individuální doučování žáků. Dobrovolnictví ve výchově a vzdělávání.
7. Volnočasové aktivity, letní tábory. Hra a učení prožitkem.
8. Vybrané výchovné a vzdělávací strategie a jejich modelové využití v roli žáků.
9. Vybrané výchovné a vzdělávací strategie a jejich modelové využití v roli lektorů.
10. Analýza výchovných a vzdělávacích strategií, reflexe praktické zkušenosti.
Předmět souvisí s volitelnými praxemi v bc studiu (lektorskou, v zařízeních pro volný čas, orientační), je zaměřen na výchovně-vzdělávací strategie v zařízeních pro zájmové vzdělávání a volný čas. Přináší orientaci v oblasti zájmového vzdělávání a je příležitostí pro didaktickou analýzu vybraných výchovně-vzd ělávacích aktivit.