1. Teoretická v ýchodiska pohybové skladby - historie, dělení, složky.
2. Problematika hudebně pohybových vztahů.
3. Problematika prostorové choreografie.
4. Specifika pohybové skladby pro různé věkové a výkonnostní kategorie.
5. Hry na rozvoj tvůrčího myšlení.
6. Využití náčiní a nářadí.
7. Metodika tvorby pohybové skladby.
Cílem předmětu u seznámit studenty s problematikou pohybové skladby a možnosti využití tohoto fenoménu ve školní i mimoškolní tělesné výchově, a to včetně aplikované tělesné výchově. Teorie pohybové skladby - historie, dělení, složky (choreografická, pohybová, hudební a výtvarná).
Specifika pohybové skladby pro různé věkové a výkonnostní kategorie. Metodika tvorby pohybové skladby.
Praxe - hry na rozvoj tvůrčích schopností, prostorová choreografie, hudebně pohybová výchova, výběr pohybových prostředků. Využití náčiní a nářadí.