1) Tvorba digitálního portfolia pro potřeby pedagogické praxe. Technické parametry (Mahara), praktická tvorba obsahových celků. Složky portfolia, multimediální obsah.
2) Práce s portfoliem v pedagogické praxi. Jednotlivé funkce portfolia (archivační, agregační, prezentační, reflexivní, komunitní, vzdělávací) a jejich využití při tvorbě výstupů pro konkrétní cílové skupiny - studenti, kolegové, rodiče, veřejnost...
3) Vzdělávací média jako součást digitálního portfolia. Integrace multimediálních vzdělávacích obsahů do portfolia. Kontextualizace v rámci vybraných druhů portfolia. Autorská práva, sdílení.
4) Propojení s didaktickou evaluací, výsledky učení, naplnění cílů. Portfolio jako nástroj plánování profesního rozvoje. Peer-to-peer hodnocení.
Tvorba digitálního portfolia pro potřeby pedagogické praxe. Práce s portfoliem v pedagogické praxi. Vzdělávací média jako součást digitálního portfolia. Jak na obsahovou evaluaci vzdělávacích médií? Propojení s didaktickou evaluací, výsledky učení apod.
Předmět je realizován ve spolupráci s Vyšší odbornou školou publicistiky.