1.-2. týden – Didaktika FLE ve vztahu k cílovému publiku, specifika výuky jazyka pro cílové publiku, jazyková třída 3.-4. týden – Učitel, žák a učivo optikou výuky FLE pro mladší žáky, učebnice jako didaktický nástroj, motivace 5.-6. týden – Metody a metodologie, historie a aktualita výuky FLE, videoanalýza výuky 7.-8. týden – CECRL a RVP optikou výuky FJ jako dalšího cizího jazyka, otázky kurikula a progrese, jazykové portfolio 9.-10. týden – Evaluace žáků dalšího cizího jazyka, transdidaktický přístup, videoanalýza výuky 11.-12. týden – Ukázky evaluačních přístupů a aktivit pro děti a žáky, evaluační materiály a publikace; videoanalýza výuky, hodnocení kurzu
The aim of the course is to outline the basic theoretical issues linking general pedagogy and didactics with the field of teaching French as a foreign language. The content of the lectures is adapted to the particularities of pupils in the ISCED 1 level.
Students will be introduced to practical examples of teaching and their possible generalization in the perspective of foreign language didactics, especially through clarification of the specifics of the child's audience and the child's relationship to the language.