Charles Explorer logo
🇬🇧

Piano in Music Education IV

Class at Faculty of Education |
OPMN0H297B

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

přímá výuka 24 h, samostatná práce 50 h, příprava na zkoušku 16 h

Rozšiřování repertoáru přednesových skladeb, kompletace repertoáru dle jednotlivých slohových období – další vytváření repertoáru drobných skladeb s příslušným didaktickým využitím. Dovednost vytvářet stylizované doprovody  využitím hlavních a vedlejších kvintakordů, septakordů a mimotonálních dominant. Procvičování transpozice písní do jiných tónin a tvorba předeher, meziher, doher. Současný zpěv při interpretaci písní. Příprava na veřejnou nástrojovou přehrávku.

Lekce 1 - posouzení pokroku v technických, hudebních, interpretačních, uměleckých a improvizačních dovednostech a znalostech, eventuální úprava individuálního studijního plánu.

Lekce 2 – 11 - pokračující studium přednesových skladeb (doplnění repertoáru dle zájmu a dispozic studenta) a improvizačních dovedností (základní kadence s použitím D7, seznamování s použitím vedlejších kvintakordů, transpozice a stylizace, jednoduché předehry). Meritem výuky je opět studium písní s improvizovaným doprovodem a vytváření jejich portfolia pro praxi.

Lekce 12 - ověření repertoáru pro veřejnou nástrojovou přehrávku – zkoušku. Kontrola portfolia skladeb a písní. Výstupní repertoár je výsledkem dohody vedoucího kurzu a studenta.

Annotation

Expanding the repertoire of recital compositions with didactic use. Transposition of songs into other keys, creation of overtures, interludes, endings.

Contemporary singing in the interpretation of songs. Preparing for a public instrument play.