Pedagogické portfolio.
Řešení rušivého chování
Interaktivní přímá výuka celé třídy.
Konstruktivismus, induktivní a deduktivní postup.
Výukové postupy, metody, strategie.
Projektová výuka.
Kooperativní výuka.
Badatelská výuka.
Hodnocení.
Cílem předmětu je vést studenty k porozumění klíčovým didaktickým znalostem v oblasti výukových metod a strategií, hodnocení ve výuce a řízení třídy. Předmět usiluje o to, aby studenti dokázali používat didaktické znalosti v učitelské praxi, rozvíjí učitelské kompetence v souladu s Kompetenčním rámcem studenta a studentky učitelství. Vede k aktivní práci s pedagogicko-psychologickým portfoliem během studia. Navazuje na témata otevřená v Didaktice 1. stupně ZŠ I a na praktické zkušenosti z plánování, realizace a reflexe vyučovacích činností v Učitelském praktiku II.
V rámci plnění tohoto předmětu je možné si předběžně/částečně zpracovat tyto úkoly do Pedagogicko-psychologického portfolia k SZZ z pedagogiky:
Metody a organizační formy výuky (v rámci předmětu je zadán úkol v jiném znění než je portfoliový úkol k tomuto okruhu k SZZ)
Hodnocení procesů a výsledků učení (v rámci předmětu je zadán úkol ve stejném znění jako úkol portfoliový)