Úvodní setkání se studenty: úvod do problematiky, naplánování praxe
Individuální nebo skupinová praxe s dětmi s překážkami v učení formou doučování ve třídě (min. 20 hodin).
Samostudium: příprava úkolů při žáky a jejich hodnocení, studium podpůrné odborné literatury.
Závěrečné reflektivní setkání (prezentace a reflexe).
Předmět je zaměřen na praxi studentů, jejímž obsahem je individuální nebo skupinová podpora dětí s překážkami v učení (dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, dětí s OMJ, dětí s poruchami učení, se zdravotním postižením nebo znevýhodněním a další), která bude realizována formou nehonorovaného doučování. Studenti budou pravidelně pracovat s žákem či žáky, hledat individualizované strategie pedagogické práce a pomáhat mu/jim překonávat překážky v učení.
Studenti budou svoji práci reflektovat s pedagogickým pracovníkem určeným školou.