Charles Explorer logo
🇨🇿

Individuální a skupinová podpora žáků s překážkami v učení

Předmět na Pedagogická fakulta |
OPMN0N371C

Sylabus

Úvodní setkání se studenty: úvod do problematiky, naplánování praxe

Individuální nebo skupinová praxe s dětmi s překážkami v učení formou doučování ve třídě (min. 20 hodin).

Samostudium: příprava úkolů při žáky a jejich hodnocení, studium podpůrné odborné literatury.

Závěrečné reflektivní setkání (prezentace a reflexe).

Anotace

Předmět je zaměřen na praxi studentů, jejímž obsahem je individuální nebo skupinová podpora dětí s překážkami v učení (dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, dětí s OMJ, dětí s poruchami učení, se zdravotním postižením nebo znevýhodněním a další), která bude realizována formou nehonorovaného doučování. Studenti budou pravidelně pracovat s žákem či žáky, hledat individualizované strategie pedagogické práce a pomáhat mu/jim překonávat překážky v učení.

Studenti budou svoji práci reflektovat s pedagogickým pracovníkem určeným školou.