1. Reflexe autorských zkušeností
2. Transformace myšlenky do výtvarného uvažování - od náčrtu k vystavení
3. Myšlenkový koncept a diskurzivní myšlení jako východisko pro uměleckou tvorbu - sdílení sdělení
4. Hledání alternativ - výběr z možností / volba
5. Didaktický potenciál autorské tvorby - tvořit a učit
6. Umělecko-historické souvislosti - prostor a čas v umění
Systematická autorská reflexe zkušeností z výtvarných explorací. Forma a obsah jako pochopený konstruktivní vztah.
Transformace myšlenky do výtvarného uvažování. Myšlenkový koncept jako priorita pro práci v ateliéru.
Diskurzivní myšlení jako východisko pro uměleckou tvorbu. Schopnost hledat alternativní řešení.
Variování tématu. Otevírání didaktického potenciálu.
Prezentace umělecko-historických souvislostí. Schopnost finalí realizace a prezentace díla.