Možnosti vedení zásznamů individuáln ích vzdělávacích pokroků dítěte - VÚP, Oregonská metoda hodnocení, Predict
Některé diagnostické nástroje - Předcházíme poruchám učení, Klokanův kufr
Efektivní práce s portfoliem dítěte
Obsah kurzu se zaměřuje na otevření několika možností, jak strukturovaně nastavit pedagogickou diagnostiku ve školní praxi, a jak vytvářet individuální diagnostické záznamy dět, v rámci kurzu budou představen yněkteré možnosti (např. Oregonská metoda hodnocení, program Predict aj.). Uvedené možnosti uplatnění položek/kategorií pro diagnostiku, škály hodnocení a budou porovnány s vlastními zkušenostmi vytváření záznamů pro pedagogickou diagnostiku dětí v konkrétní třídě. Zároveň bude věnována pozornost portfoliu dítěte z hlediska pedagogické diagnostiky, způsobům jeho vedení a jeho využití pro plánování pedagogické práce.
Studijní zátěž: 12h přímá výuka, plnění úkolů v Moodle 19h, příprava na závěrečnou prezentaci 19h.