1. úvodní seminář (organizace praxe, požadované výstupy, metodika tvorby příprav na výuku) 2. praxe – každý student individuálně (minimálně 8 vyučovacích hodin aktivního seznámení s výukou, minimálně 12 samostatně učených vyučovacích hodin a další činnosti ve škole mimo vyučování) 3. rozbor vlastních vyučovacích hodin s fakultním učitelem 5. autoevaluace pedagogického působení na ZŠ 4. hospitace vyučujícím z KBES na 1 vyučovací hodině formou pořízení videozáznamu z hodiny dle pokynů/umožnění on-line hospitace v hodině a následný rozbor 5. zpracování reflexí a úkolů dle zadání – každý student individuálně 6. průběžné reflektivní semináře na fakultě (zaměřené na didakticko-biologické aspekty výuky biologie a reflexe příprav výuky) 7. reflexe v rámci seminářů na fakultě 8. závěrečný reflektivní seminář
The aim of the course is to develop the students' skills to implement the teaching of biology at lower secondary school (ISCED 2). In particular, the skills of preparation and practical implementation of biology teaching are developed.
In the first phase, the student, under the guidance of an accompanying teacher, is introduced to aspects of the practical implementation of science teaching in lower secondary school (at least 8 teaching hours). Subsequently, he/she independently prepares and implements science lessons (at least 12 lessons).
The course includes reflective seminars in which the main focus is on the analysis and suggestions for modifications of the implemented teaching.