Témata budou ještě upřesněna na základně zjištění úrovně osvojení zvukové stránky německého jazyka.
1. Zjištění úrovně osvojení zvukové stránky němčiny (12.10.)
2. Zjištění úrovně osvojení zvukové stránky němčiny . pokrač. (19.10.)
3. Nácvik výslovnosti; klíčové otázky nácviku výslovnosti ve výuce NJ (26.10.)
4. Nácvik výslovnosti; cvičení pro nácvik výslovnosti ve VCJ (2.11.)
5. Nácvik výslovnosti; cvičení pro nácvik výslovnosti ve VCJ (9.11.)
6. Nácvik výslovnosti; prezentace sekvencí cvičení (16.11.)
7. Nácvik výslovnosti; prezentace sekvencí cvičení (23.11.)
8. Nácvik výslovnosti; klíčové otázky nácviku výslovnosti ve výuce NJ (
30.11.)
9. Nácvik výslovnosti; Prezentace výsledků korekce výslovnosti (7.12.)
10. Prezentace výsledků korekce výslovnosti (14.12.)
11. Prezentace výsledků korekce výslovnosti (3.1.)
Cílem předmětu je prohloubení výslovnostních dovedností studentů magisterského stupně studia. V centru pozornosti stojí individualizovaný nácvik segmentálních a prozodických dovedností z hlediska potřeb budoucího učitele.
Studenti realizují nahrávky vlastního projevu a společně nahrávky analyzují. Seznamují se hlouběji s metodami fonetické korekce a s konkrétními výukovými materiály vhodnými pro korektivní cvičení žáků.
Na základě analýzy zvukové nahrávky výslovnosti studentů bakalářského stupně studia připravují sekvence cvičení pro zvolený jev a následně je prakticky aplikují, na základě výstupní nahrávky prezentují dosažené výsledky korekce výslovnosti.