Osobnost učitele HV a předpoklady pro úspěšně a efektivně vedenou výuku
HV a její místo v současné koncepci (HV a její nezastupitelné místo ve školním vzdělávacím programu - ŠVP), Standardy pro HV
HV na2. st. ZŠ a její složky – činnostní pojetí předmětu (pěvecké, instrumentální, pohybové a receptivní)
Organizace výuky HV, (vybavení odborné pracovny, příprava modelových situací s akcentem na činnostní pojetí předmětu)
Stavba hodiny a její příprava
Využití hudebních nástrojů ve výuce s akcentem na snadno ovladatelné nástroje, současné trendy, propojení s ostatními činnostmi
Využití současných médií pro přípravu učitele i přímou realizaci ve výuce (audiovizuální technika, prezentace, práce s notačním programem, práce se střihovým software, využití internetu…)
Hudebně didaktické hry a kvízy, problematika hodnocení a klasifikace
This is an integrative subject, in which students use and improve their skills and knowledge, which they gained in particular didactics during their learning.
The operating principle of the subject Music is accented. All outputs are focused on practical realization in school practice with the usage of the newest trends and knowledge, including joining current media.