1. Specifické poruchy učení (individuální podpora učení a vývoje žáka se SPU v prostředí školy, specifická problematika jednotlivých SPU v praxi inkluzivní školy).
2. Posuzování chování žáků, problémové chování (rušivé chování, poruchy chování jako diagnóza, rizikové projevy chování žáků v inkluzivní škole).
3. Ochrana zdraví, zajištění bezpečí a prevence rizik v prostředí školy.
4. Vzdělávací kurikulum a každodenní život školy – didaktické stáže na základní škole.
5. Speciální pedagog jako součást poradenského pracoviště na škole.
6. Škola pohledem učitele a speciálního pedagoga – vlastní výzkumné šetření a reflexe jeho výsledků
The course enables students to apply acquired knowledge of special pedagogy in practice. Selected problems of curriculum and its implementation in an inclusive school environment are solved.
Attention is paid to problems of specific learning and behavioral disorders. Students monitor the work of a special educator in a school counseling center, his cooperation with a class teacher and the possibility of his involvement in school and community projects.
They focus on safety issues and risk prevention in the school environment.