Motoricko funkční příprava v gymnastice
Metodika prvků obtížnosti ve sportovní gymnastice se speciálním zaměřením 2. st. ZŠ a na střední školy
Věkové, zdravotní a výkonnostní hledisko při výběru prvků obtížnosti
Hodnocení gymnastických činností.
Využití audiovizuálních prostředků.
Teorie hodiny gymnastiky
Školní vzdělávací program
Didaktické aspekty výuky gymnastiky (formy, styly, metody, zásady)
Využití náčiní a nářadí
Stimulace pohybových schopností pomocí prostředků základní a kondiční gymnastiky
Metodické výstupy studentů
Teoretické základy pohybové skladby
Sportovní druhy pohybové skladby
Pozn. Při výuce může docházet k fyzickému kontaktu v souladu se správnou metodikou v ýuky a při podávání záchrany a dopomoci.
The aim of the subject is to acquire basic didactic knowledge and practical skills in the field of basic, rhythmic, fitness and artistic gymnastics. Motor functional training in gymnastics.
Methodology of elements in gymnastics with a special focus on high schools and secondary school age. Age, health and performance aspects in the selection of elements.
Structure of gymnastics lessons. Didactic forms, styles, methods, principles.
Use of audiovisual technology and computer program for motion analysis. Methodical outputs of students.
Development of motor skills using the means of basic and fitness gymnastics. Rhythmic gymnastics and group performance.
Use of apparatus and hand apparatus.