1. Teorie pohybových her, didaktick é aspekty, řízení, organizace a bezpečnost.
2. Druhy zdravotních postižení. Možnosti integrace zdravotně postižených do školní a mimoškolní tělesné výchovy.
3. Pohybové hry pro vozíčkáře, spastiky, ambutáře a osoby s omezenou hybností.
4. Pohybové hry pro sluchově postižené.
5. Pohybové hry pro zrakově postižené.
6. Pohybové hry a mentálně postižení.
7. Zrakové postižení a možnosti provozovat pohybové aktivity (atletika, navigace, goalball, torball, kombiball, koulená), specifika motorického učení u zrakově postižených.
8. Metodické výstupy studentů.
Cílem předmětu je seznámení s pohybovými hrami, které lze použít v zájmové aplikované tělesné výchově i při integraci žáků s SPU, mentálním nebo tělesným hendikepem do školní tělesné výchovy. Teorie pohybových her, dělení, pravidla, didaktické aspekty, řízení, organizace a bezpečnost.
Druhy zdravotních postižení. Zrakové postižení a možnosti provozovat pohybové aktivity (atletika, navigace, goalball, torball, kombiball, koulená), specifika motorického učení pro osoby pro konkrétní druhy postižení.
Pohybové hry a mentálně postižení. Podmínkou zápočtu je metodický výstup studenta a písemná příprava na výstup.