Hlavní témata předmětu:
•POJETÍ MARKETINGU•PROVÁZANOST MARKETINGU A MANAGEMENTU V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ A MARKTINGOVÁ STRATEGIE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•MARKETINGOVÁ TAKTIKA V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•PRODUKT, CENA A DISTRIBUCE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•ŘÍZENÍ VZTAHU SE ZÁKAZNÍKY V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ•IMPLEMENTACE MARKETINGU A KONTROLA
Cvičení
Témata cvičení vycházejí z přednášek.
Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle.
Předmět se věnuje problematice marketingu ve vzdělávání s respektováním marketingově řízené vzdělávací organizace. Marketingové aktivity jsou významným prvkem podpory řízení, jejich cílem je pomoc pro dosažení žádoucí konkurenceschopnosti instituce i maximální spokojenosti klienta, tedy naplnění pravidla „win-win“.
Předmět zahrnuje základní přístup k marketingovým analýzám, které jsou podkladem pro plánování vzdělávací organizace z hlediska základních „4P“, tedy produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace a uvažuje i rozšířený marketingový mix „8P“ typický pro vzdělávací organizace. Předmět Marketing ve vzdělávání je postaven na nezbytném teoretickém základě, který je základním východiskem pro realizaci marketingových aktivit z hlediska systémového přístupu k řešení problematiky a následných aplikací do praxe.
Připravuje studenty na širší pojetí a souvislosti provázanosti marketingu a managementu organizace a pružnou reakci a aplikaci znalostí do praxe v souladu s dynamicky se měnícími podmínkami trhu a společnosti.