1) Struktura vyučovací hodiny; tematický okruh, téma a námět v praxi
2) Oborové a mezioborové zdroje vzdělávacích obsahů; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
3) Koncepční práce při přípravě a vedení výtvarných činností.
4) Učivo výtvarné výchovy a jeho podoby; příprava na vlastní výuku v rámci souvislé praxe
5) Analýza a reflexe vyučovacího procesu; možnosti pojetí cílů výuky
6) Autorské pojetí pedagogického procesu
7) Konceptová analýza zadávaných výtvarných úkolů.
8) Hodnocení a evaluace procesu výuky.
Příprava učitele na koncepční práci při přípravě a vedení výtvarných činností. Analýza a reflexe vyučovacího procesu v širším kontextu cílů výuky, se zřetelem k budoucímu autorskému pojetí.
Konceptová analýza zadávaných výtvarných úkolů. Hodnocení a evaluace procesu výuky.
Příprava na vlastní výuku v rámci souvislé praxe. Evaluace a analýza vlastní výuky.